Parking Lotnisko Modlin

1. Jak wygląda świadczona przez Parking P1 usługa?

W ramach oferowanych usług zapewniamy bezpłatny transfer (w obie strony) na lotnisko Modlin odbywający się „na żądanie” tzn. bezpośrednio po przyjeździe klienta na parking. Transport klientów wraz z bagażami odbywa się w sposób bezpieczny i komfortowy, a samochody wyposażone są w foteliki dla dzieci.
· Po przyjeździe na parking samodzielnie lub z pomocą obsługi Parkingu P1 przekładają Państwo bagaże do samochodu transferowego.
· Pracownik Parkingu P1 wskazuje miejsce postoju Państwa samochodu.
· W biurze Parkingu P1 wystawiane jest potwierdzenie przyjęcia samochodu na parking. (Wystawiamy FV na podstawie wcześniej podanych informacji. Jeśli dane nie były podane wcześniej wystawienie faktury wydłuży czas obsługi.)
· Po załatwieniu formalności pracownik Parkingu P1 przewozi Państwa przed terminal lotniska Modlin. (czas przejazdu max 8 min.)
· Aby zamówić transfer powrotny na parking, prosimy o telefon (+48 533 204 540) dopiero po odebraniu bagażu. Numer telefonu znajdą Państwo na potwierdzeniu przyjęcia samochodu na parking. Pracownik Parkingu P1 przyjedzie na parking pod terminalem lotniska i będzie czekał w tym samym miejscu w którym zostali Państwo wysadzeni w dniu wylotu.
· Po powrocie na parking wydajemy auto oraz fakturę (jeśli nie była odebrana w dniu przyjazdu).

2. Co wliczone jest w cenę parkowania?

· Postój auta na parkingu w czasie trwania Państwa podróży.
· Transfer klimatyzowanym busem Parking P1 -> lotnisko Modlin, lotnisko Modlin-> Parking P1.
· Kawa i herbata.
· Wi-Fi, rozruch auta, odmrożenie zamka, itp.

3. Ile czasu przed wylotem należy przyjechać na Parking P1?

Odprawa rozpoczyna się na dwie godziny przed planowanym odlotem, czas transferu z Parkingu P1 na lotnisko Modlin to maksymalnie 8 min. Zalecamy zatem aby zjawili się Państwo na Parkingu P1 około 2 – 2,5 godzin przed odlotem.

4. Jak często kursuje samochód transferowy?

Samochód transferowy kursuje „na żądanie” odwożąc klientów Parkingu P1 na lotnisko Modlin zaraz po ich przybyciu na parking. Jeżeli w tym samym czasie wjedzie na parking więcej niż jedno auto, ich pasażerowie transferowani są na lotnisko jednym kursem.

5. Czy muszę rezerwować miejsce parkingowe?

Rezerwacja miejsca parkingowego nie jest konieczna, ale wskazana. Rezerwacja jest bezpłatna i gwarantuje, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Znając datę wylotu można dokonać rezerwacji na Parkingu P1 poprzez formularz rezerwacyjny lub telefonicznie. Anulowanie rezerwacji nie wiąże się z opłatami.

6. Jak dokonać rezerwacji?

· Telefonicznie pod numerem +48 533 204 540
· Poprzez formularz rezerwacyjny na stronie www.parkingp1.pl
· Poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

7. Co zrobić jeżeli po dokonanej rezerwacji zmienią się jej dane (liczba osób, data przyjazdu, numer rejestracyjny auta)?

Prosimy skontaktować się z pracownikiem Parkingu P1 telefonicznie (+48 533 204 540), mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub poprzez formularz kontaktowy. 

 

8. Czy można anulować rezerwację?

Tak, aby anulować rezerwację i zwolnić miejsce parkingowe należy skontaktować się z pracownikiem Parkingu P1 telefonicznie (+48 533 204 540), mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub poprzez formularz kontaktowy. Anulowanie rezerwacji nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.

9. Jak można zapłacić za parking?

· W dniu przyjazdu na parking gotówką lub karta płatniczą (mastercard, maestro, VISA, VISA Electron, V Pay) 

Za usługę parkingową wystawiane są paragony. Jeśli potrzebują Państwo FV prosimy o podanie danych podczas rezerwacji („dodatkowe informacje”), drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub poprzez formularz kontaktowy.

10. Co w przypadku, kiedy Państwa powrót jest opóźniony?

Prosimy o wiadomość poprzez e-mail (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub sms (+48 533 204 540) auto będzie czekać na właściciela, przy odbiorze pozostanie do dopłaty kwota za przedłużony okres w/g cennika.

 
Czynne całą dobę

 
+48 533 204 540

 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
Stanisławowo 90 R
05-180 Pomiechówek
(powiat nowodworski)

 
GPS 52°27' 57.4"N 20°43' 18.6"E
Google Maps 52.465937, 20.721842