Dla podróżujących
Pragniemy odpowiedzieć Państwu na najczęstsze zadawane pytania, aby zapewnić komfort i swobodę parkowania.
W ramach oferowanych usług zapewniamy bezpłatny transfer (w obie strony) na lotnisko Modlin odbywający się „na żądanie” tzn. bezpośrednio po przyjeździe klienta na parking. Transport klientów wraz z bagażami odbywa się w sposób bezpieczny i komfortowy, a samochody wyposażone są w foteliki dla dzieci.
- Po przyjeździe na parking samodzielnie lub z pomocą obsługi Parkingu P1 przekładają Państwo bagaże do samochodu transferowego.
- Pracownik Parkingu P1 wskazuje miejsce postoju Państwa samochodu.
- W biurze Parkingu P1 wystawiane jest potwierdzenie przyjęcia samochodu na parking. (Wystawiamy FV na podstawie wcześniej podanych informacji. Jeśli dane nie były podane wcześniej wystawienie faktury wydłuży czas obsługi.)
- Po załatwieniu formalności pracownik Parkingu P1 przewozi Państwa przed terminal lotniska Modlin. (czas przejazdu max 8 min.)
- Aby zamówić transfer powrotny na parking, prosimy o telefon (+48 533 204 540) dopiero po odebraniu bagażu. Numer telefonu znajdą Państwo na potwierdzeniu przyjęcia samochodu na parking. >
Pracownik Parkingu P1 przyjedzie na parking pod terminalem lotniska i będzie czekał w tym samym miejscu w którym zostali Państwo wysadzeni w dniu wylotu. - Po powrocie na parking wydajemy auto oraz fakturę (jeśli nie była odebrana w dniu przyjazdu).
- Postój auta na parkingu w czasie trwania Państwa podróży.
- Transfer klimatyzowanym busem Parking P1 -> lotnisko Modlin, lotnisko Modlin-> Parking P1.
- Kawa i herbata.
- Wi-Fi, rozruch auta, odmrożenie zamka, itp.
Odprawa rozpoczyna się na dwie godziny przed planowanym odlotem, czas transferu z Parkingu P1 na lotnisko Modlin to maksymalnie 8 min. Zalecamy zatem aby zjawili się Państwo na Parkingu P1 około 2 – 2,5 godzin przed odlotem.
Samochód transferowy kursuje „na żądanie” odwożąc klientów Parkingu P1 na lotnisko Modlin zaraz po ich przybyciu na parking. Jeżeli w tym samym czasie wjedzie na parking więcej niż jedno auto, ich pasażerowie transferowani są na lotnisko jednym kursem.
Rezerwacja miejsca parkingowego nie jest konieczna, ale wskazana. Rezerwacja jest bezpłatna i gwarantuje, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Znając datę wylotu można dokonać rezerwacji na Parkingu P1 poprzez formularz rezerwacyjny lub telefonicznie. Anulowanie rezerwacji nie wiąże się z opłatami.
- Telefonicznie pod numerem +48 533 204 540
- Poprzez formularz rezerwacyjny na stronie www.parkingp1.pl
- Poprzez email biuro@parkingp1.pl
Prosimy skontaktować się z pracownikiem Parkingu P1 telefonicznie (+48 533 204 540), mailowo (biuro@parkingp1.pl) lub poprzez formularz kontaktowy.
Tak, aby anulować rezerwację i zwolnić miejsce parkingowe należy skontaktować się z pracownikiem Parkingu P1 telefonicznie (+48 533 204 540), mailowo (biuro@parkingp1.pl) lub poprzez formularz kontaktowy. Anulowanie rezerwacji nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.
- W dniu przyjazdu na parking gotówką lub karta płatniczą (mastercard, maestro, VISA, VISA Electron, V Pay)
Za usługę parkingową wystawiane są paragony. Jeśli potrzebują Państwo FV prosimy o podanie danych podczas rezerwacji („dodatkowe informacje”), drogą mailową (biuro@parkingp1.pl) lub poprzez formularz kontaktowy.
Prosimy o wiadomość poprzez e-mail (biuro@parkingp1.pl) lub sms (+48 533 204 540) auto będzie czekać na właściciela, przy odbiorze pozostanie do dopłaty kwota za przedłużony okres w/g cennika.